24 Jun 2008

PENGAKUAN PENGGUNA JUS KURMA FORMULA GENIUS

Hi... Salam semua..

Di sini, saya ingin berkongsi Pengakuan Pengguna selepas mengamalkan Jus Kurma Genius..

ANIS SOFIA, Umur : 2 tahun, Gombak, Selangor.
Telah mengamalkan Jus Kurma sejak berusia 2 bulan lagi. Perubahan yang paling ketara adalah dari segi pembangunan mindanya yang dapat dilihat melalui kepetahannya bercakap, kecerdikan dan tahap kesihatannya juga alhamdulillah..amat memuaskan. Pada usia 2 tahun, beliau mampu mengira dengan lancar..

EN. ABD RAZAK ABD MANAN, Umur : 36 tahun , Tmn Bkt Kepayang, Seremban. "Saya telah lama mengidap penyakit asma (lelah) lebih daripada 10 tahun dan bergantung kepada alat pernafasan "inhaller". Alhamdulillah selepas mengamalkan Jus Kurma ini lebih daripada 2 bln, penyakit asma (lelah) saya makin berkurangan dan kini saya kurang bergantung kepada alat bantuan pernafasan "inhaller" lagi.

MOHAMAD AMIR, Umur : 8 tahun, Gombak, Selangor.
Telah mengamalkan Jus Kurma sejak berusia 4 tahun lagi. Sebelum ini beliau kerap demam akibat tonsil yang sering bengkak sehinggakan doktor pernah menyarankan supaya diadakan pembedahan untuk di buang tonsil tersebut. Alhamdulillah, sejak mengamalkan Jus Kurma ini masalah tersebut telah tiada lagi dan kesihatan beliau amat baik dan pelajarannya pula menunjukkan peningkatan yang baik pada setiap tahun.

EN.AZRI BIN MOHD YUNUS, Umur : 43 tahun, Sg Ramal, Kajang.
"Saya sekeluarga telah mengamalkan Jus Kurma ini semenjak 3 tahun yang lalu. Sebelum ini tugas saya yang perlu berada di banyak tempat sering membuat saya keletihan. Alhamdulillah, semenjak saya mengamalkan Jus Kurma ini saya rasa bertenaga, tiada tekanan dan insyaallah kesihatan saya pun o.k. Begitu juga dangan anak-anak saya seramai 7 orang juga mengamalkan Jus Kurma ini. Salah seorang anak saya yang sering menghadapi masalah lelah juga makin berkurangan masalah lelah tersebut. Untuk sekeluarga saya perlu 10 botol Jus Kurma pada setiap bulan. Walaupun belanja agak besar, tetapi bagi saya nilai RM tidak akan sama dengan nilai nikmat kesihatan bagi kami sekeluarga"

Puan Rohanah Abdul Rahman
013-3443425
Seri Kembangan, Selangor Darul Ehsan

Saya mempunyai anak sulong berusia 15 tahun. Bersekolah di SM Agama Maahad Pontian Johor. Sebagai ibubapa saya amat memahami jumlah mata pelajaran yang banayak dan terpaksa dipelajarinya agak membebankan. Melihat akan bebanan itu, saya memberikan beliau meminum Jus Kurma Formula Genius sebagai minuman tambahan harian. Alhamdulillah, walaupun terpaksa bertungkus-lumus mempelajari kesemua matapelajarannya, dengan mengamalkan jus Kurma ini ianya dapatlah memberi tenaga tambahan, merangsang minda dan kesabaran untuk menghadapi kesemua matapelajarannya. selain itu, anak saya juga mengalami masalah kerap bersin atau selsema di waktu pagi dan malam. Setelah mengamalkan Jus Kurma ini secara berterusan, alhamdulillah masalah tersebut sudah berkurangan dan hampir pulih. Keadaannya bertambah selesa daripada sebelumnya.

Ustaz Abdul Rahim Nasir
Batu 6 Gombak, Selangor Darul Ehsan

Saya mula diperkenalkan dengan produk Jus Kurma Formula Genius ini sejak 5 tahun yang lalu. Dari awal memang tidak menjadi masalah untuk menjualnya kerana ia mudah diterangkan dan belian ulangan pun tinggi. Purata saya menjual antara 300-750 botol sebulan dan paling menggalakkan pada bulan Ramadhan. Antara testimoni yang terbaik saya terima adalah daripada seorang kanak-kanak (8 tahun) yang menghidap DOWN SIDROM yang sebelum ini agak sukar untuk memahami apa yang diperkatakan kini telah menunjukan perubahan (Sekali cakap jea sudah faham...Sebelum ini 4-5 kali baru faham) iaitu setelah mengamalkan Jus Kurma Formula Genius ini lebih daripada 3 bulan.

Kamala Tewi a/p Chelladury
016-2373667
Port Klang, Selangor Darul Ehsan

Saya mempunyai ibu dan anak buah yang menhidap penyakit Asma. Setelah mengamalkan Jus Kurma Formula Genius ini, mereka kelihatan semakin aktif dan sihat serta penyakit asmanya semakin berkurangan. Justeru itu, saya telah memperkenalkan produk ini kepada sanak-saudara dan rakan-rakan yang lain. Ini kerana telah terbukti keberkesaannya dan khasiatnya.

Tiada ulasan: